27 квітня
1. ЯДС (мовно - літеретурна галузь)
Горіх
Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами, бо її онучка Інна їх дуже полюбляла.
Один
волоський горіх Інна загубила на подвір’ї. Горобці примітили його і зразу
підлетіли. Однак шкаралупка на горіхові була для їхніх дзьобиків занадто
твердою.
Ледачий
голуб теж побачив горіха, але навіть не спробував вилущити його зерня –
голубові аби хтось вилущив, то він готовеньке склював би.
Підійшов
до горіха великий смугастий кіт. Понюхав його , покачав лапою та й пішов, гордо
несучи свого пухнастого хвоста.
Так і
лежати б горіхові хтозна-скільки. Але тут – шуг! – на подвір’я опустився
грак. Діловито підступив до горіха, дзьобом – тук-тук-тук! Мовляв,
відчиняйся!
Шкаралупка не піддавалася.
Тоді грак
ухопив горіха в дзьоб, злетів з ним вище сусіднього багатоповерхового будинку
та й кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку. Шкаралупка тільки хрусь
– і розкололася. А грак уже й тут: видовбує зерня до дрібочки та позирає, чи не
загубив хто на подвір’ї ще чогось смачненького.
Тестові завдання
1. Що загубила дівчинка на подвір’ї?
А
Гроші;
Б Сумку;
В Горіх.
2. Хто першим примітив згубу?
А Горобці;
Б Голуб;
В Грак.
3. Чому голуб не виклював горіха?
А Був
не
голодний;
Б Був
ледачий;
В Був
розумний.
4. Що зробив з горіхом кіт?
А
З’їв;
Б
Понюхав;
В Забрав.
5 Як звали дівчинку, що загубила горіх? __________________________________________________________
6. Яка пташка виявилася найрозумнішою? __________________________________________________________
7. Грак підняв горіх вище сусідньої багатоповерхівки і
____________________________________________________________
8. З’єднай частинки.
Горобці
лінивий
Голуб кмітливий
Грак цікаві
2. Математика
1.
Накресли
Квадрат зі стороною 3 см. Знайди периметр.
2. Знайди значення виразу
а + с + 12, якщо а = 23, с = 45.
3. Розв’яжи задачу.
У парку росло 39
дерев. З них 12 кленів, 16 лип, а решта -
ялинки.
Скільки ялинок росло у парку?
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rozvazuemo-prikladi-razom-z-kazkovimi-geroami-1-klas-prikladi-v-mezah-100-bez-perehodu-cerez-desatok-129129.html
1. Зробити звуко - буквений аналіз слова
дзвінок
2. До поданих слів добрати слова із
протилежним значенням.
Теплий –
глибокий –
весела –
3. Спиши.
На березі озера росли яскраві квіти. Голосно співав соловейко. Сміялося
веселе сонечко. Голубіло небо.
4.
Прочитай слова в лівій і правій колонках і з’єднай
їх за змістом.
Кольоровий хлопчик
мальовничі краєвиди
бадьорий олівець
синьоокий настрій
Немає коментарів:
Дописати коментар