середа, 27 квітня 2022 р.

 27 квітня

1. ЯДС (мовно - літеретурна галузь)

                                          Горіх

Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами, бо її онучка Інна їх дуже полюбляла.

Один волоський горіх Інна загубила на подвір’ї. Горобці примітили його і зразу підлетіли. Однак шкаралупка на горіхові була для їхніх дзьобиків занадто твердою.

Ледачий голуб теж побачив горіха, але навіть не спробував вилущити його зерня – голубові аби хтось вилущив, то він готовеньке склював би.

Підійшов до горіха великий смугастий кіт. Понюхав його , покачав лапою та й пішов, гордо несучи свого пухнастого хвоста.

Так і лежати б горіхові хтозна-скільки. Але тут – шуг! – на подвір’я опустився грак.  Діловито підступив до горіха, дзьобом – тук-тук-тук! Мовляв, відчиняйся!

Шкаралупка не піддавалася.                                     

Тоді грак ухопив горіха в дзьоб, злетів з ним вище сусіднього багатоповерхового будинку та й кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку.  Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася. А грак уже й тут: видовбує зерня до дрібочки та позирає, чи не загубив хто на подвір’ї ще чогось смачненького.

         

Тестові завдання

1. Що загубила дівчинка на подвір’ї?

А  Гроші;                                 

Б  Сумку;                              

В  Горіх.

2. Хто першим примітив згубу? 

А Горобці;                              

Б Голуб;                            

В Грак.

3.  Чому голуб не виклював горіха?

А Був не  голодний;              

Б Був ледачий;                 

В Був розумний.

4.  Що зробив з горіхом кіт? 

А З’їв;                                         

Б Понюхав;                       

В Забрав.

5 Як звали дівчинку, що загубила горіх?   __________________________________________________________

6. Яка пташка виявилася найрозумнішою?  __________________________________________________________

7. Грак підняв горіх вище сусідньої багатоповерхівки і     

     ____________________________________________________________


8. З’єднай частинки.

    Горобці                 лінивий

    Голуб                     кмітливий

    Грак                       цікаві


2.   Математика


1. Накресли

Квадрат зі стороною 3 см. Знайди периметр.

2. Знайди значення виразу  

 а + с + 12, якщо а = 23, с = 45.

3. Розв’яжи задачу.
У парку росло 39 дерев. З них 12 кленів, 16 лип, а  решта - ялинки.

Скільки  ялинок росло у парку?

                               


 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rozvazuemo-prikladi-razom-z-kazkovimi-geroami-1-klas-prikladi-v-mezah-100-bez-perehodu-cerez-desatok-129129.html


 3. Українська мова


1. Зробити звуко - буквений аналіз слова

дзвінок

2. До поданих слів добрати слова із протилежним значенням.

Теплий –

глибокий –

весела –

3. Спиши.

На березі озера росли яскраві  квіти. Голосно співав  соловейко. Сміялося веселе  сонечко. Голубіло небо.

4. Прочитай слова в лівій і правій колонках і зєднай їх за змістом.

Кольоровий                         хлопчик

мальовничі                          краєвиди

бадьорий                              олівець

синьоокий                            настрій






4. Фізична культура

Немає коментарів:

Дописати коментар