25 травня
1. ЯДС ( мовно - літературна галузь)
Аудіювання
Петро
вчиться у першому класі. А сестричка його Марійка піде до школи в наступному
році.
У Петра велика біда: лінощі. Щоб навчитись добре читати, треба взяти книгу
і читати вголос півгодини щодня.
А Петрові не хочеться брати до рук книги, гуляти ж веселіше! Восени грає в
м’яча, взимку одягає на ноги ковзани. А книги лежать.
Минуло півроку. Всі діти вже добре читають, а Петро ледве слово зі складів
складає. Прийшла одного разу вчителька до Петрової мами та й говорить: “Якщо
Петро щодня не читатиме, залишиться на другий рік у першому класі”.
Сидить Петро біля столу. Соромно йому.
А Марійка каже: “От добре, залишайте Петра на другий рік, я з ним разом ходитиму до школи”.
Почервонів Петро, аж сльози в очах затремтіли.
Марійка продовжує: “Я вже добре вмію читати”. Взяла книгу й стала читати.
“Ти читаєш, як
найкращі мої учні”, – похвалила вчителька.
Пішла додому вчителька. Петро сидить біля столу й думає: “Не хочу бути слабшим
від Марійки! Примушу сам себе…”
Розгорнув книгу, почав читати. Надворі сонечко сяє, хлопці на вулиці на
велосипедах катаються. Так гуляти
хочеться! Але як подумає Петро, що в одному класі з Марійкою доведеться
вчитися, соромно йому стає… І він читає, читає. Не хочеться
Петрику ходити до першого класу ще один рік.
Завдання
для перевірки розуміння прочитаного
1. У Петра велика біда:
А) часто хворіє;
Б ) не пускають
гуляти;
В ) лінощі.
2. Одного разу до Петрикової мами
прийшла
А) вчителька;
Б) сусідка;
В) подруга.
3.Петрик вирішив
А) залишитись у
1-ому класі;
Б )побігти
погратися у дворі;
В )не бути
слабшим за Марійку і навчитись добре читати.
4. Вибери заголовок, який
найкраще підходить до тексту.
А) Петро – першокласник
Б) Петро і
Марійка
В) Не хочу бути
слабшим
5. Закінчи речення.
Щоб чогось навчитись _____________________________________
6. Спиши два перших речення з тексту.
1. Виконай дії
8 дм
6 см
– 5 дм
3 см =
10
дм – 4 дм =
3 дм
5 см + 6 дм 5 см =
4 дм
+ 5 дм
=
2. Розв’яжи
задачу
У
спортивних змаганнях брало участь 18 хлопчиків, дівчаток на 4 менше, ніж хлопчиків, а батьків – на 5
менше, ніж дівчаток. Скільки батьків брало участь у спортивних змаганнях?
3. Вставити знаки <,
>, =.
45 + 41 … 56 50 + 30 … 90 - 30
30 + 40 … 90 90 – 40 … 24 + 52
70 … 40 + 25 62 + 27 … 80 – 20
4 . Обчисли вирази.
11 - 9 = 15 - 7 = 19 + 9 =
/ \ / \ / \
13 - 7 = 14 –
9 = 5 + 7 =
/ \ / \ / \
12 - 7 = 18 + 8 = 15 + 9 =
/ \ / \ / \
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-matematiki-1-nlas-123693.html
3. Українська мова
1. Списування
На березі озера росли яскраві квіти. В лузі співав жайворонок. Голубіло небо. Сонечко ніжними промінчиками
зігрівало землю.
2.
Спиши, підкресли слова, в яких букви
«я», «ю», «є», «ї» позначають один звук.
Пісня, любити, Майя, яблуко, плющ, ялинка, поїзд,
Юхим, заєць, тюлька, питає, синє, сяйво,
яма, ключ.
3.
Спиши, підкресли слова, які складаються з одного складу.
Лісник, ялина, пень, вовк, суниці, ожина, береза,
клен.
4. Зроби звуко - буквений аналіз слів: Насіння, будівля, щебінь.
https://vseosvita.ua/library/vcimo-bukvu-f-prezentacia-zvuk-f-bukva-f-urok-1-541557.html
4. Фізична культура
Немає коментарів:
Дописати коментар