середа, 25 травня 2022 р.

 25 травня

1. ЯДС ( мовно - літературна галузь)

Аудіювання              

            Петро вчиться у першому класі. А сестричка його Марійка піде до школи в наступному році.

            У Петра велика біда: лінощі. Щоб навчитись добре читати, треба взяти книгу і читати вголос півгодини щодня.

            А Петрові не хочеться брати до рук книги, гуляти ж веселіше! Восени грає в м’яча, взимку одягає на ноги ковзани. А книги лежать.

            Минуло півроку. Всі діти вже добре читають, а Петро ледве слово зі складів складає. Прийшла одного разу вчителька до Петрової мами та й говорить: “Якщо Петро щодня не читатиме, залишиться на другий рік у першому класі”.

            Сидить Петро біля столу. Соромно йому.

            А Марійка каже: “От добре, залишайте Петра на другий          рік, я з ним разом ходитиму до школи”.

            Почервонів Петро, аж сльози в очах затремтіли.

            Марійка продовжує: “Я вже добре вмію читати”. Взяла книгу й стала читати.

            “Ти читаєш, як найкращі мої учні”, – похвалила вчителька.

            Пішла додому вчителька. Петро сидить біля столу й думає: “Не хочу бути слабшим від Марійки! Примушу сам себе…”

            Розгорнув книгу, почав читати. Надворі сонечко сяє, хлопці на вулиці на велосипедах катаються.  Так гуляти хочеться! Але як подумає Петро, що в одному класі з Марійкою доведеться вчитися, соромно йому стає… І він читає, читає. Не хочеться Петрику ходити до першого класу ще один рік.                

Завдання для перевірки розуміння прочитаного

1. У Петра велика біда:

А)  часто хворіє;

Б ) не пускають гуляти;

В ) лінощі.

2. Одного разу до Петрикової мами прийшла

А) вчителька;

Б) сусідка;

В) подруга.

3.Петрик вирішив

А) залишитись у 1-ому класі;

Б )побігти погратися у дворі;

В )не бути слабшим за Марійку і навчитись добре читати.

4. Вибери заголовок, який найкраще підходить до тексту.

А) Петро – першокласник

Б) Петро і Марійка

В) Не хочу бути слабшим

5.  Закінчи речення.

Щоб чогось навчитись _____________________________________

6. Спиши два перших речення з тексту.

 

 2. Математика.

1. Виконай дії

8 дм 6 см – 5 дм 3 см =

10 дм – 4 дм =

3 дм 5 см + 6 дм 5 см =

4 дм + 5 дм =

2. Розв’яжи задачу

У спортивних змаганнях брало участь 18 хлопчиків, дівчаток  на 4 менше, ніж хлопчиків, а батьків – на 5 менше, ніж дівчаток. Скільки батьків брало участь у спортивних змаганнях?

3. Вставити знаки  <,  >, =.

45 + 41 … 56                         50 + 30 … 90 - 30

30 + 40 … 90                         90 – 40 … 24 + 52

70 … 40 + 25                         62 + 27 … 80 – 20

4 . Обчисли вирази.

11 - 9 =               15 - 7 =               19 + 9 =

        / \                      / \                         / \

                                                                

13 - 7 =               14 9 =              5 + 7 =

      / \                         / \                      / \

                                              

12 - 7 =               18 + 8 =              15 + 9 =

       / \                         / \                        / \

 https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-matematiki-1-nlas-123693.html

3. Українська мова

1. Списування

На березі озера росли яскраві  квіти. В лузі співав жайворонок.  Голубіло небо. Сонечко ніжними промінчиками зігрівало землю.

2. Спиши, підкресли слова, в яких  букви «я», «ю», «є», «ї» позначають один звук.

Пісня, любити, Майя, яблуко, плющ, ялинка, поїзд, Юхим, заєць, тюлька, питає, синє,  сяйво, яма, ключ.

3. Спиши, підкресли слова, які складаються з одного складу.

Лісник, ялина, пень, вовк, суниці, ожина, береза, клен.

4. Зроби звуко - буквений аналіз слів: Насіння, будівля, щебінь. 

https://vseosvita.ua/library/vcimo-bukvu-f-prezentacia-zvuk-f-bukva-f-urok-1-541557.html

4. Фізична культура

Немає коментарів:

Дописати коментар