9 травня
1. ЯДС ( мовно - літературна галузь)
Як Павлик списав у Зіни задачу
Павлик був
стурбований. Дома він сидів над задачею й не міг розв’язати. Тож до школи
Павлик прийшов зарано, щоб у когось її списати. Бо працювати сам не любив.
Ось прийшла
Зіна. Вона добре вміла розв’язувати задачі. Павлик і питає:
- На скільки питань задача?
- На три запитання, - відповідає Зіна.
– А хіба ти не розв’язав?
- Не вийшла . . . Дай списати . . .
- Ой, Павлику, чого ж ти сам не хочеш працювати? – питає
Зіна.
Але таки дала йому свій зошит.
Павлик став
списувати. Одна дія, друга, ось уже третя, а в третій дії він помітив у Зіни
помилку. Там, де треба було написати 23, вона написала 32.
У своєму зошиті Павлик написав правильно, а Зіні не
сказав, що в неї помилка.
Учителька
зібрала зошити, щоб перевірити. Наступного дня їх і принесла.
- У Павлика оцінка «п’ять», - сказала вчителька. –
Молодець, Павлику, добре попрацював над задачею. А в тебе, Зіно, - «чотири».
Помилку зробила . . .
Зіна поблідла.
Вона глянула на Павлика. Павлик почервонів і похнюпив голову.
НАЙКРАЩА ЛІНІЙКА
Микола й
Роман сидять за однією партою. У Миколи за письмові роботи завжди п’ятірки,
інколи четвірка. А в Романа — самі трійки.
Ось і сьогодні роздала вчителька зошити з тим диктантом, що вчора писали. У
Миколи п’ятірка, а в Романа ніякої оцінки, бо забагато помилок.
Написала вчителька: “Треба краще працювати”.
Засумував Роман.
Після уроку мови пішли діти в майстерню. Там був урок ручної праці. Кожному
учневі вчитель дав дощечку й загадав зробити лінійку.
Микола й Роман працювали поруч. У Миколи вийшла лінійка крива, кострубата. А в
Романа — рівна, гладенька, гарна.
Учитель сказав:
— У Романа лінійка найкраща. Йому ставлю п’ятірку. А тобі, Миколо, ніякої
оцінки не можу поставити. Треба краще працювати.
Засумував Микола.
Закінчився урок. Роман просить учителя:
— Дайте мені ту лінійку, що я зробив.
— Бери, — дозволив учитель.
Роман взяв лінійку, приніс її в клас і поклав на парту, поруч із зошитом, у
якому за диктант немає ніякої оцінки.
2. Фізична культура
3. Математика
1. Розв’яжи
задачу.
Сума трьох чисел -57. Перше число -21, друге – 14. Знайди третє число.
2. Розв’яжи рівняння.
Х+43=99 Х-26=44
https://naurok.com.ua/kartki-z-matematiki-1-klas-dodavannya-ta-vidnimannya-v-mezhah-100-182127.html
4. Англійська мова
Немає коментарів:
Дописати коментар