понеділок, 9 травня 2022 р.

 9 травня

 1. ЯДС ( мовно - літературна галузь)

Як Павлик списав у Зіни задачу

     Павлик був стурбований. Дома він сидів над задачею й не міг розв’язати. Тож до школи Павлик прийшов зарано, щоб у когось її списати. Бо працювати сам не любив.

     Ось прийшла Зіна. Вона добре вміла розв’язувати задачі. Павлик і питає:

- На скільки питань задача?

- На три запитання, - відповідає Зіна.

– А хіба ти не розв’язав?

- Не вийшла . . . Дай списати . . .

- Ой, Павлику, чого ж ти сам не хочеш працювати? – питає Зіна.

Але таки дала йому свій зошит.

   Павлик став списувати. Одна дія, друга, ось уже третя, а в третій дії він помітив у Зіни помилку. Там, де треба було написати 23, вона написала 32.

У своєму зошиті Павлик написав правильно, а Зіні не сказав, що в неї помилка.

       Учителька зібрала зошити, щоб перевірити. Наступного дня їх і принесла.

- У Павлика оцінка «п’ять», - сказала вчителька. – Молодець, Павлику, добре попрацював над задачею. А в тебе, Зіно, - «чотири». Помилку зробила . . .

       Зіна поблідла. Вона глянула на Павлика. Павлик почервонів і похнюпив голову.

НАЙКРАЩА ЛІНІЙКА

Микола й Роман сидять за однією партою. У Миколи за письмові роботи завжди п’ятірки, інколи четвірка. А в Романа — самі трійки.
Ось і сьогодні роздала вчителька зошити з тим диктантом, що вчора писали. У Миколи п’ятірка, а в Романа ніякої оцінки, бо забагато помилок. 
Написала вчителька: “Треба краще працювати”.
Засумував Роман.
Після уроку мови пішли діти в майстерню. Там був урок ручної праці. Кожному учневі вчитель дав дощечку й загадав зробити лінійку.
Микола й Роман працювали поруч. У Миколи вийшла лінійка крива, кострубата. А в Романа — рівна, гладенька, гарна.
Учитель сказав:
— У Романа лінійка найкраща. Йому ставлю п’ятірку. А тобі, Миколо, ніякої оцінки не можу поставити. Треба краще працювати.
Засумував Микола.
Закінчився урок. Роман просить учителя:
— Дайте мені ту лінійку, що я зробив.
— Бери, — дозволив учитель.
Роман взяв лінійку, приніс її в клас і поклав на парту, поруч із зошитом, у якому за диктант немає ніякої оцінки.

   https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-citanna-za-temou-nikoli-ne-vtracaj-viri-v-svoi-sili-vasil-suhomlinskij-ak-pavlik-spisav-u-zini-zadacu-najkrasa-linijka-378843.html

2.  Фізична культура

3. Математика

   1. Розв’яжи задачу.

Сума трьох чисел -57. Перше число -21, друге – 14. Знайди третє число.

2. Розв’яжи рівняння.

Х+43=99                  Х-26=44

 




https://naurok.com.ua/kartki-z-matematiki-1-klas-dodavannya-ta-vidnimannya-v-mezhah-100-182127.html


4. Англійська мова


Немає коментарів:

Дописати коментар