пʼятниця, 27 травня 2022 р.

 27 травня

1. Я досліджую світ

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-bezpechno-povedinki-v-gromadskih-miscyah-6-klas-240188.html 

2. Математика

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-matematiki-u-1-klasi-na-temu-porivnuemo-cisla-v-mezah-100-porivnanna-cisel-za-cislovim-promenem-243029.html

3. Українська мова

ДІВЧИНКА І РОМАШКА

            Сонячним ранком маленька Дівчинка вийшла погратися на зеленій галявині. Раптом вона почула: хтось плаче… Прислухалась. Плач долітав

 з-під каменя, що лежав в кінці галявини. Нахилилась Дівчинка до каменя й питає:

            - Хто там, під каменем плаче?

            - Це я, Ромашка, - почувся тихий, слабкий голос. – Звільни мене, Дівчинко,гнітить* мене камінь.

            - Відкинула Дівчинка камінь й побачила ніжну стеблинку Ромашки.

            - Спасибі тобі, Дівчинко, - сказала Ромашка, зітхнувши на повні груди. – Ти звільнила мене з-під кам’яного гніту.

            - Як же ти потрапила сюди, під камінь?

            - Підманув мене камінь, - розповіла Ромашка. – Була я маленькою насіниною. Восени шукала теплого куточка. Камінь дав мені притулок, обіцяв оберігати мене від холоду й спеки. А коли я захотіла побачити сонечко, він ледве не задавив мене. Я хочу бути твоєю, Дівчинко.

            - Гаразд, будь моєю, - згодилась Дівчинка.

Подружились Дівчинка і Ромашка. Щоранку Дівчинка приходила до Ромашки, і вони разом зустрічали сонечко.

            - Як добре мені бути твоєю, Дівчинко, - часто говорила Ромашка.

            - А коли б ти виросла у лісі або при дорозі? Якби ти була .

            - Я б померла від горя, - тихо сказала Ромашка. – Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони завжди чиїсь. Ось той Маковий Дзвіночок – він товаришує з Сонечком. А ось та маленька квіточка Незабудка – вона подруга Весняного вітру. Ні, квітка не могла б жити нічиєю.(207 сл.)                                                                                    Василь Сухомлинський

*Гнітить-  давити на що-небудь; стискувати, спресовувати що-небудь. 

Завдання для перевірки розуміння прочитаного

1.Куди вийшла погратись маленька Дівчинка?

А) на зелену галявину;

Б) у двір;

В) на ігровий майданчик.

2.Звідки долітав плач?

А) з-під землі;

Б) з-під каменя;

В) з-під куща.

3.Чому насінинка потрапила під камінь?

А) її заніс туди вітер;

Б)  камінь обіцяв оберігати її;

В)  залетіла випадково.

4. Що попросила квіточка у дівчинки?

А) поливати її;

Б)  зірвати;

В) подружитись.

5. Віднови послідовність подій:

·         Звільнена квіточка.

·         Дружба Дівчинки і Ромашки.

·         Прогулянка по галявині.

4. Мистецтво  

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-obrazotvorcogo-mistectva-maluemo-naturmort-150513.html

Немає коментарів:

Дописати коментар