Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!
Продовжуємо працювати дистанційно.
Літературне читання
1. Вчимо напам'ять уривок з повісті-казки "Хто зробив сніг" українських письменників Тараса та Мар'яни Прохасько.
Навесні у лісі все оживає. Щодня стається так багато подій, що буває важко їх усіх зауважити. Виростають травинки, розпускається листя, розкриваються квіти, потічки і озерця наповнюються чистою водою. В багатьох норах, барлогах, дуплах, у гніздах народжуються чиїсь брати і сестри.
У тата крота в цей час з'являлося найбільше роботи. Він працював у лісовій газеті "Кротяча правда". Його обов'язком було дізнаватися новини. Вдень він ходив по лісі, до всього приглядався і принюхувався; розмовляв зі звірами, птахами, комахами.
Україньска мова
1. Повторимо вивчене про прикметник(працюємо усно).
- Дайте визначення прикметника. Наведіть приклади.
- З якою частиною мови пов'язаний у реченні?
- За допомогою чого ми пов'язуємо прикметник з іменником?
- Від яких слів у словосполученні ставимо питання?
Вузенька стежка в долині (стежка (яка?) вузенька).
Білі хмари на небі (хмари (які?) білі).
2. Прочитай текст про життя тварин взимку, випиши іменники разом із зв'язаними з ними прикметниками, ставлячи питання від іменників до прикметників.
Послала зима сильні морози. А дикі звірі не злякалися. Пухнаста білочка в дуплі горішки гризе. Білий зайчик вистрибує, гріється. Домашні тварини в теплих будівлях зимують.
3. Виконай вправу 297(підручник).
- Спиши текст, розкриваючи дужки.
- Підкресли іменники та зв'язані з ним прикметники, питання став від іменників.
- Підкресли головні члени речення.
- Вкажи, до якої частини мови відносяться слова. Крім слів: наче, себе, збиваючи.
- Встанови зв'язок слів у першому реченні.
Немає коментарів:
Дописати коментар