середу, 1 червня 2022 р.

 1 червня

1. ЯДС ( мовно - літературна галузь)

Мати послала  Олега і Романа до дідуся. Він у сусідньому селі живе.

         Зраділи хлопці: давно не були в дідуся. У нього в садку яблука смачні, ото вже поласуємо, думають.

     Принесли дідусеві нову вишиту сорочку, що мати передала. Подякував   дідусь і каже:

Ідіть, діти, в садок, ласуйте яблуками.

         Побігли хлопці у садок, наїлися яблук. Дідусь поставив на столі тарілку меду. Взяли вони по ложці й не можуть більше. Зібралися хлопці додому. Дав дідусь баночку меду й каже:

Хай і мама покуштує.

         Пішли хлопці. Дорога далека. Захотілося їсти. Сіли під вербою, з’їли трохи меду. Та й знову йдуть. Захотілося їсти ще дужче. Ще сіли, наче й небагато з’їли, а меду лишилося тільки на денці.

         Ще раз сіли… Баночка стала порожня.  Підійшли до хати, сіли під явором та й думають: “Що ж мама скаже?”

Вийшла мама з хати, дивиться – хлопці плачуть.

         Чого це ви плачете? – стривожилася мати.

     Розповіли сини, як мед поїли. Мама зраділа, сміється. Хлопці дивуються, питають:

         Мамо, чого ви радієте?

Того, що ви плачете…      

Завдання для перевірки розуміння прочитаного

1. Мама послала синів до

А) тітки;

Б) сусідів;

В) дідуся.

2. Дідусь передав мамі

А) букет квітів;

Б) баночку меду;

В) гарну хустку.

3. Хлопці плакали, тому що

А) стомилися;

Б) мед поїли;

В) злякалися.

4. Обери заголовок, який найкраще підходить до тексту.

А) Банка меду

Б) Як хлопці мед поїли

В) Олег і Роман

5. Добери синоніми до слів.

ласували – ­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________________________________________

розповіли – _______________________________________________________

сміється – ________________________________________________________

6. Поміркуйте. Чому плакали хлопці?

                           Чому мама зраділа ?

2. Математика 

1. Виконай дії

46 +  24 – 50 =                                           37 – 14 + 35 =

96 – 32 – 44 =                                                38 + 22 – 40 =

2. Розв’яжи задачу

У спортивних змаганнях брало участь 18 хлопчиків, дівчаток  на 4 менше, ніж хлопчиків, а батьків – на 5 менше, ніж дівчаток. Скільки батьків брало участь у спортивних змаганнях?

3. Порівняй

1м …  4дм

2дм 6см … 1м

8дм 4см … 84см

2м … 9дм

1м … 6дм

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-cikava-geometria-dla-ucniv-1-4-klasiv-76369.html

3. Українська мова

1. Списування

На березі озера росли яскраві  квіти. В лузі співав жайворонок.  Голубіло небо. Сонечко ніжними промінчиками зігрівало землю.

2. Спиши, підкресли слова, в яких  букви «я», «ю», «є», «ї» позначають один звук.

Пісня, любити, Майя, яблуко, плющ, ялинка, поїзд, Юхим, заєць, тюлька, питає, синє,  сяйво, яма, ключ.

3. Спиши, підкресли слова, які складаються з одного складу.

Лісник, ялина, пень, вовк, суниці, ожина, береза, клен.


1. Познач букву, яка не позначає звука в поданих словах.

День, льон, лось.

а) ь;                                      б) й;                               в) а.

 2. Познач слово, в якому 7 звуків і 8 букв.

а) повітря;                           б) джерело;                  в) щітка.

3. Познач, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший.

а) по звуках;                        б) по складах;              в) по буквах.

4. Спиши слова. Підкресли букви, що позначають голосні звуки в словах.

Ялинка, заметіль, лялька, весна.

5. Поділи слова на склади для переносу.

Буряк, повітря, обов’язок, дзвоник, книжка, бджілка, гайок, бойовий, читання, низько.

6. Виконай звуко - буквений аналіз слів:

джміль ____________________________________ __

вюн_____________________________________

7.Спиши слова, вставляючи, де потрібно, апостроф. 

 Мар__яна , здоров_я,  пір_я,  мор _е,  солов_ї,  б_ють, п_ять.

8.Склади і запиши речення зі слів. Підкресли букви, що позначають м’якість приголосних.

На, з’явився, небі, і ,  місяць, зорі.

 4. Фізична культура




Немає коментарів:

Дописати коментар