вівторок, 7 квітня 2020 р.

Добрий день, шановні батьки, дорогі мої діти!
Завдання на середу 08.04.2020

Англійська мова

Оксана Горбатюк приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: English. Amazing world.
Время: 8 апр 2020 12:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/962936941?pwd=MlZKWDIxNm5KZGsydi94OEowL0o4dz09

Идентификатор конференции: ‎962 936 941
Пароль: 030439

https://englishoksana6.blogspot.com/p/3_62.html


Українська мова

Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ за серією сюжетних малюнків, планом, опорними словами.
1. Прочитайте текст «Добра синичка» (підручник с. 136).
2.Дайте відповіді на запитання.
- Що роздобула синичка на сніданок?
- Що зробив горобчик?
- Куди упав хробачок під час бійки?
- Кого побачила на землі синичка?
- Який був маленький горобчик?
- Що зробила синичка?
3. Склади план до тексту «Добра синичка».
4. Запиши план і переказ в зошит.
Використовуй у тексті опорні слова:
Синичка, хробачок, несподівано, горобець, здобич, відняти, бійка, упав, на землю, почала шукати, побачила, випав, голодний, наляканий, підскочила, роззявлений, дзьобик, малюк, пропищала, полетіла.

Математика
Тема. Ділення круглого числа на кругле шляхом добору. Розв’язування задач на  подвійне зведення до одиниці.
1. Опрацювати усно № 838, 839, 840, 841.
2. Виконати в зошиті № 842, 846, 843, 845.
3. Розглянути і пояснити розв’язання задачі двома способами № 844.
4. Розв’язати приклад на порядок дій.
348+495-126:7+249∙2

Літературне читання
Тема. Твори сучасної дитячої літератури С. Дерманський «Мрія малеки»
Сашко Дерманський
МРІЯ МАЛЯКИ
(уривок)

Маляку взагалі-то по-справжньому не так звати. Колись, у дитинстві, Маляку звали Марійкою. А ім’я Маляка до неї просто причепилося.
У дитинстві в Маляки були труднощі з дикцією, тобто з вимовою. І язик не завжди в потрібне місце ставав. Так от. 
У дитинстві дорослі часто питали Маляку, як її звати. У дорослих є така дурна звичка: питати в дітей їхні імена. Особливо часто вони запитують чомусь саме тих дітей, котрі мають проблеми з дикцією. От і в Маляки по кілька разів на день питали. 
А Маляка їм відповідала. Відповідала вона по-правильному, але виходило не по-правильному: замість «Марійка» в неї виходило «Маляка». Я вже пояснював чому — через труднощі з вимовою. І через язик. Сама Маляка тут узагалі ні при чому.
Ото ж вона так собі відповідала й відповідала. А дорослі — народ довірливий, подумали, що це все серйозно. Тоді й почали називати Маляку Малякою. Попервах мама з татом щось таке пригадували, буцімто називали доньку Марійкою, але скоро й вони звикли.
Тепер Марійкою Маляка тільки зошити підписує, а представляється всім Малякою. Тож знайомтеся — Маляка. А вас як звати? Дуже приємно.
Так ось. Маляка просто марила всім, що хоч якось стосувалося принцес. Навіть драконами. Тільки от принцесою вона мріяла стати, а драконом не дуже. Навіть дуже не хотіла. Але дуже хотіла бодай разок на драконі покататися. Якось Маляка прочитала в грубій енциклопедії, що на далекому острові Комодо живуть майже справжні дракони — величезні ящірки — вара́ни.


Одного разу на Різдво Маляці подарували глиняну скарбничку-кота. Відтоді вона почала кидати туди копійки — збирати на подорож до драконячого острова. Мабуть, уже всі здогадалися, навіщо Маляка хотіла потрапити на Комодо? Правильно — на драконах покататись. Але поки гроші не назбиралися, Маляка драконів просто малювала по всіх усюдах. На полях у зошитах, на шпалерах у своїй кімнаті, на спинці татової курточки. А одного разу навіть на справжній гарматі — крейдою.
Зрозуміло, що на війні Маляка ні разу не була і у війську не служила. Зрозуміло, що не дуже віриться про гармату. Але я не брешу, чесно — малювала дракона на гарматі. Це було в бабусі на роботі. Роботи ж бо всякі на світі бувають, на деяких роботах і гармати трапляються.
На одній з  таких робіт працювала Малячина бабуся. В музеї. Колись вона працювала у школі вчителькою. А потім постаріла, й у школі їй сказали, що треба йти на пенсію. Бабуся дуже не хотіла на пенсію, бо дуже любила дітей і навіть потрошечку віддавала їм своє серце. В неї й книжка така улюблена на столі завжди лежала — «Серце віддаю дітям». Бабуся так довго працювала в школі і поділилася своїм добрим серцем зі стількома дітьми, що зрештою їй самій мало що лишилося. 
Тим-то виснажене бабусине серце часто боліло.
Школярі теж дуже любили Малячину бабусю і не хотіли відпускати її на пенсію, тому пішли і сказали про це директорові школи. Директор уже мало не лишив бабусю працювати далі, але на радощах вона так розхвилювалася, що довелося викликати швидку допомогу. Коли бабусю виписали з лікарні, до школи її вже не взяли — через стан здоров’я. Тоді бабуся сказала, що все життя була серед людей і тепер не збирається сидіти вдома. Пішла і влаштувалася в музей — квитки продавати. Хоч тут їй було краще, ніж удома, Маляка бачила, що бабуся сумує за школою і за школярами. Як же Маляці хотілося, щоб бабусине серце знову стало здоровим і щоб її знову взяли працювати вчителькою. Але ж як цьому зарадити?  Маляка не знала. Вона могла лише мріяти.

1. Попрацюйте з текстом.
2. Назвіть головних героїв.
3. Самостійно придумайте 10 питань до тексту оповідання(усно).
4. Перекажіть текст членам родини.

Фізична культура
Щоденно виконуйте фізичні вправи.

Немає коментарів:

Дописати коментар