пʼятниця, 3 квітня 2020 р.


Добрий день, шановні батьки, дорогі мої діти.

Російська мова
Тема. Вчимося користуватися алфавітом. Обговорюємо прочитаний текст.
1.Прочитати і зрозуміти, переказати текст впр. 261
2. Виконати впр. 262, 264 (речення складати не потрібно).

Природознавство
Тема. Усеїдні, рослиноїдні, хижі тварини. Ланцюги живлення.
Виправ помилку у відповіді. У таблицю запиши правильну відповідь.
 До комах належать:  муха, оса, комар, горобець, білан капустяний, колібрі. Тому що у цих тварин є крила.
Бланк відповіді.
Комахи
Істотна ознака



Виправ помилку у відповіді. У таблицю запиши правильну відповідь.
 До риб належать: карась, сом, крокодил, морж, оселедець, тріска. Тому що вони живуть у воді.
Бланк відповіді.
Риби
Істотна ознака



Виправ помилку у відповіді. У таблицю запиши правильну відповідь.
 До  звірів належать: ведмідь, лев, морж, кит, корова, кріт. Тому що вони вигодовують малят молоком.
Бланк відповіді.
Звірі
Істотна ознака




Цікавинки.
-      Найвища тварина на землі?  ( Жирафа). Висота жирафи сягає до 5,5 м, а маса до 1000 кг. Довжина язика цієї тварини близько 50см та чорного кольору.
-      Найбільший кит на землі?(Синій кит). Його вага 150т, довжина  33 метри. Серце синього кита важить близько тонни. Коли синій кит видихає, утворюється фонтан з висотою 9-10 метрів.
-      Найбільший птах у світі? (Страус). Страус – найбільший птах у світі, його висота досягає 2,7 метрів, а вага 160 кг. Швидкість страуса на волі - до 70 км/год. Очі у страуса більше, ніж його мозок.
Найменший птах у світі? (Колібрі). Найменшій колібрі є — колібрі — бджілка (вага у неї всього 2 г). Колібрі може літати на швидкості 80 км/год. У спокійному стані серце колібрі б’ється 500 ударів на хвилину, в активному стані — 1200 ударів на хвилину.
-      Хто плаває найшвидше? ( Риба – меч). Ця риба може виростати до 6 метрів і мати масу тіла більше 500кг. Переміщається вона із швидкістю урагану — до 130 кілометрів на годину!
-      Найбільша тварина в Україні? (Зубр). Зубр по праву вважається найбільшою і найважчою твариною на території Європи.Довжина тіла може досягати до 330 см, вага його до однієї тонни, а висота в холці до 2 метрів.
Щуки, вовка, орла, сонечка, кобра.
- Ці тварини відносяться до однієї групи!
- Поясніть чому я їх віднесла до однієї групи. Чи згодні ви зі мною?
Зразок міркувань учнів.
Цих тварин не можна віднести до однієї групи, тому що щука – це риба, вовк – звір, орел – птах, сонечко – комаха, кобра – плазун.
- За зовнішніми ознаками це різні тварини. Що могло об’єднати ось цих тварин?  Вони за способом харчування – хижі тварини.
 Миша, хрущ, товстолобик, черепаха, голуб. Це рослиноїдні тварини.
-Що могло об’єднати ось цих тварин? Ведмідь, карась, горобець, мураха. Це усеїдні тварини.
Рослиноїдні: заєць, шишкар, метелик,черепаха, краснопірка.
Хижі: лисиця, сова, бабка, жаба, окунь, вуж.
Всеїдні: кабан, білка, дятел, мураха, короп.

-Який висновок можна зробити із даного завдання? ( у кожній групі тварин є рослиноїдні, хижі, всеїдні). Саме тому говорять: хижі звірі, хижі птахи, хижі земноводні…Запам’ятайте, що всі плазуни і земноводні – хижі, хоча черепаха – рослиноїдні тварина.


Читання  екологічної казки.
  В одному селі жив хлопчик, звали його Олексійко. Йому минуло 8 років. Він ходив до школи, а у вихідні гуляв з татом у лісі, або біля річки недалеко від села. Часто грався у лузі за будинком. Там росла трава, було багато квітів. А скільки незвичайних мешканців жило в них! Хлопчику дуже кортіло дізнатися, про що вони дзижчать і пищать, розповідають один одному. А ще він хотів знати, навіщо в природі так багато тварин, яка з них найпотрібніша.
     Одного разу Олексійко заплющив очі і побачив фею. Вона підійшла до нього і, простягнувши паличку, сказала:
-Бери, вона чарівна. Якщо ти забажаєш чого-небудь, махни тричі і все здійсниться.
     Сказавши це, фея зникла. Олексійко дуже зрадів, адже тепер він може дізнатися, хто з тварин найпотрібніший.
-Піду я до річки,- подумав хлопчик. Першою, кого він побачив, була зелена жаба.
-Ось вона нікому не потрібна, - сказав хлопчик і махнув палицею. Жаби зникли, але відразу з’явилися хмари комарів. Тільки хлопчик хотів сховатися від них, як з усіх боків почали злітатися чаплі. Вони були голодні і шукали жаб.
- Виявляється, без жаб мешканці річки ніяк не можуть обійтися,- сказав Олексійко і повернув їх у водяний «будинок».
-Так,- подумав Олексійко,- виявляється, все не так просто. А ось без комарів точно нічого не трапиться, адже вони тільки докучають і кусаються. Він хмахнув паличкою, і комарів наче й не було. Але що це ? Усі жаби закричали, запищали бабки й ластівки. Хлопчик згадав, що без комарів вони загинуть – це їхній корм.
    - Виходить, навіть комарі комусь потрібні!- здивовано сказав хлопчик. Хотів Олексійко піти в ліс, але передумав. Адже там все так само! Тепер він зрозумів, що в природі все важливе. Не стане когось одного, то погано стане всім: тваринам, рослинам, людям.
Люди, рослини, тварини - ми всі мешканці однієї планети і є частиною  природи. І ми всі одне одному дуже потрібні. В природі немає зайвих, нікому не потрібних істот, яких можна безжально знищувати.
Домашнє завдання.
Вивчити і знати, які тварини називаються рослиноїдними, всеїдними, м’ясоїдними.

Основи здоров’я
Тема. Поведінка біля залізничної колії.
Опрацювати статтю (підручник с. 98-101)

Трудове навчання.
Тема. Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів.
Практична робота. Виготовляємо вазочку для квітів.

Математика
Тема. Ділення круглого числа на кругле (420 :20). Задачі на ділення суми на число. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності вартість, ціна, кількість.
  Математичний  диктант
— Чому дорівнює:
         • сума чисел 710 і 290?
         • різниця чисел 600 і 150?
         • добуток чисел 150 і 2?
         • частка чисел 500 і 5?
— Скільки буде, якщо:
         • число 9 збільшити в 40 разів?
         • число 5 збільшити в 80 разів?
         • число 600 зменшити у 10 разів?
         • число 250 зменшити в 25 разів?
  Цікаво, що нуль - єдине число, якому споруджено пам'ятник. У центрі Будапешта (Румунія) , поблизу одного із мостів, стоїть кам'яна статуя нуля. Напис "о км" на п'єдесталі символізує початок усіх доріг у країні.
Завдання 818(назвіть круглі числа)
Завдання 819
— Вставте такі числа, щоб рівності стали істинними. (усно)
         Завдання 820
Поясніть за записом, як виконали ділення.
1) 120 : 60 = 12 дес.: 6 дес. = 2;
2)      420 : 20 = 42 дес. : 2 дес. = (40 дес. + 2 дес.): 2 дес. = 40 дес. : 2 дес. + 2 дес. : : 2 дес. = 20 + 1 = 21.
         Завдання 821. Письмове виконання завдання з коментуванням правил
         Завдання 822. Коментоване виконання завдання.
         Завдання 823. Усне виконання завдання
-Як знайти вартість?—Як знайти ціну? Як знайти кількість? (повторити правила с.87)
        Завдання 824
Ознайомившись з умовою задачі,  складіть короткий запис та  розв’яжіть.
Завдання № 826, 827, 828 виконати в зошиті.

Фізична культура.
Щодня робити зарядку. Протягом дня виконувати фізичні вправи.

Немає коментарів:

Дописати коментар