Добрий
день, шановні батьки, дорогі мої діти.
Російська
мова
Тема. Вчимося користуватися алфавітом.
Обговорюємо прочитаний текст.
1.Прочитати і зрозуміти, переказати текст впр. 261
2. Виконати впр. 262, 264 (речення складати не потрібно).
Природознавство
Тема. Усеїдні, рослиноїдні, хижі
тварини. Ланцюги живлення.
Виправ помилку у відповіді. У таблицю запиши
правильну відповідь.
До комах належать: муха, оса, комар, горобець, білан капустяний,
колібрі. Тому що у цих тварин є крила.
Бланк відповіді.
Комахи
|
Істотна ознака
|
|
|
Виправ помилку у відповіді. У таблицю запиши
правильну відповідь.
До риб належать: карась, сом,
крокодил, морж, оселедець, тріска. Тому що вони живуть у воді.
Бланк відповіді.
Риби
|
Істотна ознака
|
|
|
Виправ помилку у відповіді. У таблицю запиши
правильну відповідь.
До
звірів належать: ведмідь, лев, морж, кит, корова, кріт. Тому що вони
вигодовують малят молоком.
Бланк відповіді.
Звірі
|
Істотна ознака
|
|
|
Цікавинки.
- Найвища
тварина на землі? ( Жирафа). Висота
жирафи сягає до 5,5 м, а маса до 1000 кг. Довжина язика цієї тварини близько
50см та чорного кольору.
- Найбільший
кит на землі?(Синій кит). Його вага 150т, довжина 33 метри. Серце синього кита важить близько
тонни. Коли синій кит видихає, утворюється фонтан з висотою 9-10 метрів.
- Найбільший
птах у світі? (Страус). Страус – найбільший птах у світі, його висота досягає
2,7 метрів, а вага 160 кг. Швидкість страуса на волі - до 70 км/год. Очі у страуса
більше, ніж його мозок.
Найменший птах у світі?
(Колібрі). Найменшій колібрі є — колібрі — бджілка (вага у неї всього 2 г).
Колібрі може літати на швидкості 80 км/год. У спокійному стані серце колібрі
б’ється 500 ударів на хвилину, в активному стані — 1200 ударів на хвилину.
- Хто
плаває найшвидше? ( Риба – меч). Ця риба може виростати до 6 метрів і мати масу
тіла більше 500кг. Переміщається вона із швидкістю урагану — до 130 кілометрів
на годину!
- Найбільша
тварина в Україні? (Зубр). Зубр по праву вважається найбільшою і найважчою
твариною на території Європи.Довжина тіла може досягати до 330 см, вага його до
однієї тонни, а висота в холці до 2 метрів.
Щуки, вовка, орла, сонечка, кобра.
- Ці тварини відносяться до
однієї групи!
- Поясніть чому я їх
віднесла до однієї групи. Чи згодні ви зі мною?
Зразок
міркувань учнів.
Цих тварин
не можна віднести до однієї групи, тому що щука – це риба, вовк – звір, орел –
птах, сонечко – комаха, кобра – плазун.
- За зовнішніми ознаками це різні
тварини. Що могло об’єднати ось цих тварин? Вони за способом харчування – хижі тварини.
Миша, хрущ, товстолобик, черепаха, голуб. Це
рослиноїдні тварини.
-Що могло
об’єднати ось цих тварин? Ведмідь, карась, горобець, мураха. Це усеїдні
тварини.
Рослиноїдні: заєць,
шишкар, метелик,черепаха, краснопірка.
Хижі:
лисиця, сова, бабка, жаба, окунь, вуж.
Всеїдні:
кабан, білка, дятел, мураха, короп.
-Який
висновок можна зробити із даного завдання? ( у кожній групі тварин є рослиноїдні, хижі, всеїдні). Саме тому
говорять: хижі звірі, хижі птахи, хижі земноводні…Запам’ятайте, що всі плазуни
і земноводні – хижі, хоча черепаха – рослиноїдні тварина.
Читання екологічної казки.
В одному селі жив хлопчик, звали його Олексійко. Йому минуло 8 років. Він ходив до школи, а у вихідні гуляв з татом у лісі, або біля річки недалеко від села. Часто грався у лузі за будинком. Там росла трава, було багато квітів. А скільки незвичайних мешканців жило в них! Хлопчику дуже кортіло дізнатися, про що вони дзижчать і пищать, розповідають один одному. А ще він хотів знати, навіщо в природі так багато тварин, яка з них найпотрібніша.
Одного разу Олексійко заплющив очі і побачив фею. Вона підійшла до нього і, простягнувши паличку, сказала:
-Бери, вона чарівна. Якщо ти забажаєш чого-небудь, махни тричі і все здійсниться.
Сказавши це, фея зникла. Олексійко дуже зрадів, адже тепер він може дізнатися, хто з тварин найпотрібніший.
-Піду я до річки,- подумав хлопчик. Першою, кого він побачив, була зелена жаба.
-Ось вона нікому не потрібна, - сказав хлопчик і махнув палицею. Жаби зникли, але відразу з’явилися хмари комарів. Тільки хлопчик хотів сховатися від них, як з усіх боків почали злітатися чаплі. Вони були голодні і шукали жаб.
В одному селі жив хлопчик, звали його Олексійко. Йому минуло 8 років. Він ходив до школи, а у вихідні гуляв з татом у лісі, або біля річки недалеко від села. Часто грався у лузі за будинком. Там росла трава, було багато квітів. А скільки незвичайних мешканців жило в них! Хлопчику дуже кортіло дізнатися, про що вони дзижчать і пищать, розповідають один одному. А ще він хотів знати, навіщо в природі так багато тварин, яка з них найпотрібніша.
Одного разу Олексійко заплющив очі і побачив фею. Вона підійшла до нього і, простягнувши паличку, сказала:
-Бери, вона чарівна. Якщо ти забажаєш чого-небудь, махни тричі і все здійсниться.
Сказавши це, фея зникла. Олексійко дуже зрадів, адже тепер він може дізнатися, хто з тварин найпотрібніший.
-Піду я до річки,- подумав хлопчик. Першою, кого він побачив, була зелена жаба.
-Ось вона нікому не потрібна, - сказав хлопчик і махнув палицею. Жаби зникли, але відразу з’явилися хмари комарів. Тільки хлопчик хотів сховатися від них, як з усіх боків почали злітатися чаплі. Вони були голодні і шукали жаб.
-
Виявляється, без жаб мешканці річки ніяк не можуть обійтися,- сказав Олексійко
і повернув їх у водяний «будинок».
-Так,- подумав Олексійко,- виявляється, все не так просто. А ось без комарів точно нічого не трапиться, адже вони тільки докучають і кусаються. Він хмахнув паличкою, і комарів наче й не було. Але що це ? Усі жаби закричали, запищали бабки й ластівки. Хлопчик згадав, що без комарів вони загинуть – це їхній корм.
- Виходить, навіть комарі комусь потрібні!- здивовано сказав хлопчик. Хотів Олексійко піти в ліс, але передумав. Адже там все так само! Тепер він зрозумів, що в природі все важливе. Не стане когось одного, то погано стане всім: тваринам, рослинам, людям.
-Так,- подумав Олексійко,- виявляється, все не так просто. А ось без комарів точно нічого не трапиться, адже вони тільки докучають і кусаються. Він хмахнув паличкою, і комарів наче й не було. Але що це ? Усі жаби закричали, запищали бабки й ластівки. Хлопчик згадав, що без комарів вони загинуть – це їхній корм.
- Виходить, навіть комарі комусь потрібні!- здивовано сказав хлопчик. Хотів Олексійко піти в ліс, але передумав. Адже там все так само! Тепер він зрозумів, що в природі все важливе. Не стане когось одного, то погано стане всім: тваринам, рослинам, людям.
Люди, рослини, тварини - ми всі
мешканці однієї планети і є частиною
природи. І ми всі одне одному дуже потрібні. В природі немає зайвих,
нікому не потрібних істот, яких можна
безжально знищувати.
Домашнє завдання.
Вивчити і знати,
які тварини називаються рослиноїдними, всеїдними, м’ясоїдними.
Основи здоров’я
Тема.
Поведінка біля залізничної колії.
Опрацювати
статтю (підручник с. 98-101)
Трудове навчання.
Тема.
Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних
матеріалів.
Практична
робота. Виготовляємо вазочку для квітів.
Математика
Тема. Ділення круглого числа на кругле (420 :20). Задачі на ділення суми на
число. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності вартість,
ціна, кількість.
Математичний
диктант
— Чому дорівнює:
• сума чисел 710 і 290?
• різниця чисел 600 і 150?
• добуток чисел 150 і 2?
• частка чисел 500 і 5?
— Скільки буде, якщо:
• число 9 збільшити в 40
разів?
• число 5 збільшити в 80
разів?
• число 600 зменшити у 10
разів?
• число 250 зменшити в 25
разів?
Цікаво, що нуль - єдине
число, якому споруджено пам'ятник. У центрі Будапешта (Румунія) ,
поблизу одного із мостів, стоїть кам'яна статуя нуля. Напис "о км" на
п'єдесталі символізує початок усіх доріг у країні.
Завдання 818(назвіть круглі числа)
Завдання 819
— Вставте такі числа, щоб рівності стали істинними. (усно)
Завдання 820
Поясніть за записом, як виконали ділення.
1) 120 : 60 = 12 дес.: 6 дес. = 2;
2) 420 : 20 = 42 дес. : 2 дес. = (40 дес. + 2
дес.): 2 дес. = 40 дес. : 2 дес. + 2 дес. : : 2 дес. = 20 + 1 = 21.
Завдання 821.
Письмове виконання завдання з коментуванням правил
Завдання 822.
Коментоване виконання завдання.
Завдання 823. Усне
виконання завдання
-Як знайти вартість?—Як знайти ціну? Як знайти кількість? (повторити правила
с.87)
Завдання 824
Ознайомившись з умовою задачі, складіть
короткий запис та розв’яжіть.
Завдання
№ 826, 827, 828 виконати в зошиті.
Фізична культура.
Щодня
робити зарядку. Протягом дня виконувати фізичні вправи.
Немає коментарів:
Дописати коментар