субота, 25 квітня 2020 р.


Добрий день, дорогі друзі!
Завдання на 27 квітня
Зверніть увагу!
Конференція з української мови відбудеться 27 квітня о 13.00

Фізична культура

Тема. Весела зарядка


Природознавство
Тема. Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
1.Прочитай статті у підручнику, с.134 – 141. Розглянь ілюстрації.
Ти повинен знати, що для збереження природи л юди створили Червону книгу, заповідники, заказники, ботанічні сади. У них учені досліджують, зберігають і розмножують рідкісні рослини, тварин.
Найвідоміші заповідники в Україні: Асканія-Нова, Карпатський, Поліський, Канівський, Чорноморський, Ялтинський.
2.Переглянь відео. https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4

Інформатика
Тема: «Доповнення текста зображеннями».
1. Переглянь матеріал https://m.youtube.com/watch?v=b0xorBTSRZA
2. Відкрий  програму текстовий редактор.
3. Надрукуй текст
Чи бували ви у шкільній бібліотеці? Рівними шеренгами вишикувалися казки, словники, цікаві енциклопедії, книги про природу, пригоди, подорожі. Який чудовий світ дитячої книги!
4. Знайди в Інтернеті зображення (картинку) з теми «Бібліотека».
5. Встав в надрукований текстовий документ знайдене та скопійоване зображення (картинку), знайдене в Інтернеті.
6. Установи обтікання зображення текстом на власний розсуд.
7. Збережи текстовий документ.
8. Сфотографуй роботу і вишли вчителю  фото.
9. Попрацюй у зошиті на с.54-55

Англійська мова
Конференція відбулася 24 квітня.Домашнє завдання розміщено на блозі учителя Горбатюк О.В.

Українська мова
Света Грабик приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Українська мова
Время: 27 апр 2020 01:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76333510709?pwd=Y1diVTdDa2xkVVpzNWRWZFZmNWg4dz09
Идентификатор конференции: 763 3351 0709
Пароль: 005597
СОНЕЧКО КАЗАЛО ПРАВДУ
Оповідання
Ну й вигадник же цей Володя! Наслухається по телевізору та від бабусі Варвари казок, а потім починає свої вигадувати. В нього і котик, і песик, і сонечко в небі можуть думати і говорити, як люди.
Мама слухає — усміхається, а Володин братик Сергійко, який уже ходить до другого класу, питає:
—    Ну, чому ти хочеш бути брехунчиком? Обманювати не можна.
—    Хіба ж я обманюю — просто хочу казки, бо в казці гарно.
—    Обманюєш!
—    То виходить, що й бабуся обманює, і той дідусь, що живе в телевізорі?
—    Ні, вони казки розказують.
—    А я хіба ні?
—    Який з тебе казкар, ти ще й до школи не ходиш і не про Котигорошка оповідаєш, а про те, що бачимо довкола.
—    Хіба ж я кажу, що казкар. От півник вранці кукурікнув, наче промовив: «Доброго ранку».
—    Невже? — допитується Сергійко.
—    От прислухайся вранці: ку-ку-рі-ку — доб-ро-го ранку!
—    Не схоже.
—    Бо ти не хочеш, щоб було схоже. А я почув, то й кажу йому: «Кукуріку!» Говоримо. Потім у вікно зазирнуло сонечко.
—    Невже й воно вміє говорити?
—    Воно — ні... Сонечко вміє писати веселим промінням. От і написало на підвіконні: «Виходь надвір гратися».
—    Ти ж і читати ще не вмієш.
—    Буквами — ні, а коли сонечко пише промінням — умію.
—    Воно викликає гратися, а ти йому що?
—    Кажу: «Викочуйся вище в небо».
—    Хіба воно вміє чути? — сміється Сергійко.
—    Авжеж, уміє. Ти от смієшся. І воно сміялось у небі, коли я, зробивши гімнастику, поснідавши, вибіг на подвір’я. І вже не пише, а й говорить, тільки трішки шепелявить, наче вишневі листочки шумлять. Торкнулось моєї голови променями і питає: «Це в тебе промінчики?» — «Ні,— кажу,— це чубчик».— «Такий золотавий, аж світиться!» — «Бо я білявий,— кажу,— вмився, зачесався».— «А хочеш бути чорнявим?» — питає мене сонечко. «Це сажею обмазатись, чи що? Не хочу, я люблю бути чистим...» — «Забруднюватись не треба,— каже,— тільки частіше виходь надвір».
—    Це вже казка, чи що? — питає Сергійко.
—    В казці лютий змій, вовки, ведмеді, а це було зі мною.
—    Як це було? — знову сміється Сергійко.
—    Отак і було... «Ходімо на озеро купатися»,— сказало сонечко. І ми пішли. Я — стежкою, що повилася в траві, а воно пострибало по верхів’ях ясенів, черешень. Добрались до озера.
Дивлюсь, а воно вже у воді, довкола нього дрібні хвильки мерехтять. Глянув у небо — і там сонечко. «То вас двоє?» — питаю. А воно: «Ні, то мій братик у небі лишився світити, а я прийшло купатися. Пливи,— гукає,— до мене, вода не холодна, я нагріло її за весну!» Ми купались, плавали, бризкались. З берега на нас дивились кульбабки, що теж схожі на сонечка. «Приходь і завтра»,— сказало сонечко, коли ми накупались, наплавались досхочу. А я йому: «Прийду не сам, а з братиком Сергійком».— «Приходьте,— каже,— якщо хочете бути здоровими, дужими!» А сьо-годні рано глянув я в дзеркало — справді, чорнявим став, тільки чубчик посвітлішав. Сонечко казало правду. То ходімо, Сергійку, на озеро. І сонечко прийде...
— Таки вигадник,— сказав Сергійко.
Та й побігли обидва до озера. А вгорі з дерева на дерево перестрибувало сонечко, ніби промениста білочка.

1. Прочитай оповідання.
2. Визнач основну думку. Запиши у зошит.
3. Склади план оповідання.
4. Запиши у зошит. Відправ учителю.
5. Випиши з тексту оповідання по 10 іменників, прикметників, дієслів.
6. Визнач число, рід у іменниках і прикметниках.
7. Дієслова запиши у початковій формі (повтори правило с. 141).
8. Встанови зв'язок слів у реченні. Визнач частини мови усіх слів у реченні. Надпиши олівцем над словами.
Сонечко вміє писати веселим промінням.
9 . Виконай завдання на с. 42, 46 зі збірника «2000 вправ та завдань» з української мови.





Немає коментарів:

Дописати коментар