вівторок, 14 квітня 2020 р.

Добрий день, дорогі друзі!
Завдання на 15 квітня

Українська мова
Тема. Узагальнення знань  по темі прикметник
                                                              Варіант 1
1. Прикметник відповідає на питання:
а) хто? що?    б) що робить? що робив? що зробить?    в) який? яка? яке? які?
2. Прикметники бувають такого роду:
а) середнього і жіночого;    б) чоловічого і жіночого; в) чоловічого, жіночого і середнього.
3. Визнач прикметник чоловічого роду.
а) дощова;      б) мудрий;        в) чуже.
4. Визнач прикметник, що стоїть в однині.
а) добра;        б) дружні;          в) старанні.
5. Випиши прикметники і познач в них закінчення.
         Настилає дуб високий серед пишної долини
         Віти дужі і високі до червоної калини.
6. Запиши наведенні іменники з прикметниками в однині.
         солодкі груші - …;
         солодкі яблука - …;
         солодкі банани - … .
7. Випиши сполучення іменників із прикметниками. Постав запитання від іменника до прикметника.
         Попрощалось ясне сонце з чорною землею.
         Виступає круглий місяць з сестрою зорею.
8. Від поданих слів утвори прикметники. Добери до них іменники і запиши сполучення за зразком. Визнач рід і число.
         Дерево - дерев’яний стіл.
         Дощ - … .
         Весна - … .
 


Варіант 2
1.  Прикметники вказують на:
а) ознаку предметів;      б) дію предметів;       в) назву предмета.
2. Прикметники бувають такого роду:
а) чолоічого і середнього; б) чоловічого, жіночого і середнього; в) жіночого і середнього.
3. Визнач прикметник жіночого роду.
а) розумний;        б) блакитний;         в) щира.
4. Визнач прикметник, що стоїть в множині.
а) чиста;              б) сміливі;               в) гамірне.
5. Випиши прикметники і познач в них закінчення.
         Люблю в погідний ранок сонце і місяць срібний в ясну ніч.
         Люблю садки, квітки в віконці і гарних казочок безліч.
         Люблю сопілки звичні тони і тиху пісеньку женців.
6. Запиши наведенні іменники з прикметниками в однині.
         високі стовби -…;       високі дерева - …;          високі гори - … .
7. Випиши сполучення іменників із прикметниками. Постав запитання від іменника до прикметника.     
         Стоїть гора високая, попід горою гай,
         Зелений гай, густесенький, неначе справді рай.
8. Від поданих слів утвори прикметники. Добери до них іменники і запиши сполучення за зразком. Визнач рід і число.
         Степ – степова квітка.
         Сонце - … .
         Радість - … .
1. Виконати  всім  І і ІІ варіант в зошиті з української мови.

Математика
Тема.  Ділення на двоцифрове число шляхом добору. Розв’язування задач
1. Обчисліть усно. Відповіді запишіть в рядок.

14•4                              7•6                                          7•14
 8•9                               16•6                                        5•16
27•2                              9•7                                          200 : 100 • 10
40•10:100                     6•100:10                                 2•5•100
50•10:10                       300 : 100 • 10                         80 + 400 : 100
1-4-100                         18•3                                        8 • 100 : 10

2. Виконати приклади № 874, 885, 887, 892. Перед виконанням № 887, 892 опрацювати правило с. 134
3. Робота над задачами.
Виконати задачі № 888, 889, 893. Обов’язково записувати короткий запис.
4. Геометричне завдання №» 890.

Фізична культура
Тема. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби.
Виконати вправи фізкультхвилинки.

Англійська мова
Конференція відбудеться 15 квітня. Запрошення перешлю пізніше.


Літературне  читання
Тема. Твори сучасної дитячої української літератури
"Хто росте у парку" - це невеличка історія від Катерини Міхаліциної про важливі речі: про зростання і пошук себе, про схожість і несхожість та важливість мати поряд когось, хто хоч трохи і хоч у чомусь до тебе подібний. А ще - про дерева навколо нас, повз які проходимо, та не завжди знаємо, хто це тут росте. Тому книжка стане в пригоді всім, хто хоче знати на ім'я найпоширеніші паркові дерева, навчитися розрізняти їх: у казковій ігровій формі завдяки чудовим ілюстраціям так легко запам'ятати, як вони виглядають, яка у них кора, насіння, листя, цвіт. Маленький паросток, що виріс у парку, роззирається довкола, уважно приглядається до своїх сусідів - берези, дуба, горобини, клена, ясена, явора, каштана, тополі, верби - і шукає, чий же він. Бо бути нічийним - сумно. Бо щастя – «це знайти у цьому світі когось схожого на тебе».

Катерина Міхаліцина
ХТО РОСТЕ У ПАРКУ

У великому місті був маленький парк із озерцем. 
У парку росло одинадцять великих дерев і один малий паросток. Він мав тонке стебельце і два листочки. Йому подобалося, коли надвечір падав теплий дощ, і не подобалася холодна роса уранці.
У парку гуляли великі й маленькі люди. Доріжками чалапали голуби й ворони. У траві повзали мурашки, сонечка й пурхали метелики. Вони були схожі одні на одних. 
Маленькі люди — на великих, голуби — на голубів, ворони — на ворон, мурашки — на мурашок, сонечка — на сонечок, а метелики… Ну, метелики були різні, але всі мали по чотири кри́льця, по два вусики і по шість лапок.
«Цікаво, а хто з мене виросте? На кого я схожий?» — подумав паросток і взявся розглядати дерева навколо.
 — Може, я схожий на тебе? — запитав у БЕРЕЗИ. 
Але у берези кора біла, гладенька, а на ній — темні й шереха́ві *1 плями. 
Навесні вона надіває сережки. Ось такі. І дає сік. Авжеж, сік! Його збирають просто зі стовбура. 
Сік прозорий і дуже корисний.Листячко береза має дрібне, а гілля — як тоненькі батіжки́. Ось такі. — Ні, — хитнулася береза, — ти на мене не схожий.
То, може, на тебе? - паросток задивився на ДУБА.
Та дуб - кремезний і розлогий, і кора в нього шорстка, темно-сіра.
І листочки такі,хвилькою - раз, два, три, чотири, п'ять, і знову - раз, два, три, чотири, п'ять. 
А восени на дубі виростають жолуді. Ось такі. Їх полюбляють білки - ховають собі на зиму у дуплах. І дикі кабани полюбляють теж - ну але вони у парках не водяться.
- Ні, - зашумів дуб, - ми з тобою ду-у-же різні.
 - Ну то, може, на тебе? - паросток зиркнув на ГОРОБИНУ.
Але горобина - тонка-тоненька. Весною на її гіллі з'являються білі кетяги цвіту. Гарні, та от біда: пахнуть недуже смачно - фу-у-у! Проте бджолам, здається, вони все одно подобаються. А восени на горобині гойдаються червоні кетяги ягід. Точніше - руді. Ось такі. Терпкі, якщо їх розкусити. Зате пташки ласують ними цілу зиму. І дякують, якщо чемні.
_ Ні, ні, ні, - усміхнулася горобина. - Ти не мій паросток, точно знаю.
Порозмовлявши з березою, дубом, горобиною, паросток звернувся до інших дерев — липи, клена, ясена, явора, каштана, тополі і верби. Але він ні на кого з них не був схожий. І ось нарешті...
-Ой, твої листочки такі ж, як у мене! — здивувався паросток. — Як тебе звуть?
— Я — ГІ́НКГО.
— Гін-к-го? Гін-кго?
— Авжеж, гі́нкго. Це слово означає «срібний абрикос», то можеш називати мене так.
— Краса-а-а... І я на тебе схожий?!
— Так. Ти схожий на мене, бо ти — мій паросток. Я чекало на тебе багато-багато років. Тепер я щасливе. Бо щастя — це знайти у цьому світі когось схожого на себе. Хоча б листочками, хоча б тріщинками на корі…

1. Прочитайте оповідання
2. Складіть план. Напишіть план у зошит з укр. мови. Перешліть мені по Вайберу.

3. Перекажіть текст оповідання членам родини.

Немає коментарів:

Дописати коментар