четвер, 23 квітня 2020 р.


Добрий день,  дорогі друзі!
Завдання на 24 квітня

Фізична культура
Тема. Ритмічні рухи. Танцюйте із Zumba.

Російська мова
Тема. Проверяем себя: слушаем незнакомый текст, отвечаем на вопросы
1. Прочитай текст. Подумай, могло ли такое произойти с тобой. (с. 152-153).
2. Ответь на вопросы, выбирая один из предложенных ответов. Ответы запиши в тетрадь, обозначая только цифру и букву правильного ответа.
3. Выполни упр. 307.

Природознавство
Тема. Бактерії.  Значення бактерій у природі і для людини. Віруси
1. Переглянь  презентацію:
2. Опрацюй статті( підручник с. 126-129). Висновки запиши у зошит.
3. Прочитати статтю (підручник с.171).


Математика
Тема.  Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
1.Математичний диктант
а) Запишіть цифрами числа:триста дев’яносто вісім; дев’ятсот; п’ятсот п’ять;триста двадцять; сорок чотири.
б) Запишіть число, наступне до числа 888.
в) Запишіть  найменше трицифрове число.
г) Запишіть «сусідів» чисел: 304, 599; 430.
д) Запишіть скільки всього десятків у числах:562; 400; 604.
е) запишіть у сантиметрах: 4 м; 2 м 03 см; 3 м 30 см.
Розв’яжіть задачу
Маса 6 однакових коробок з цукерками 24 кг. Маса коробки з вафлями на 2 кг більша, ніж маса коробки з цукерками. Яка маса 9 коробок з вафлями?
Обчисліть приклади
700 - 40                             630 - (140 + 60)                     3 м – 13 см
130 + 80                            63 – 72 : 9 + 8                        1 км – 450 м
      48: 6 + 8•5                        370 – (490 – 148)                   1 кг – 70 г
Розв’яжіть рівняння
Х-2003=120                        96:8х=36
Накреслить відрізок 38 мм.
Додаткове завдання
У одному літаку 252 пасажири,це на 130 пасажирів більше, чим у другому. Скільки пасажирів у двох літаках?

Готуємося до контрольної роботи.

Трудове навчання
Тема. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Серверування столу до обіду

https://drive.google.com/open?id=1DydCG_w09y8VsAALWpOCyqAJQEjC75aU

Основи здоров’я
Тема. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота. Вправи для тренування зорової та слухової пам’яті і концентрації уваги
1.Опрацювати статтю підручника 125-127.
2. Пояснити прислів’я с.127.
3. Практична робота. Пограти в ігри, потренувати свою пам'ять с. 127-128.

https://drive.google.com/open?id=1QwrHaWv9hnqx6JT4M6eefq1ZVBrI1hsN


Немає коментарів:

Дописати коментар