Добрий день, дорогі друзі!
Завдання на 21 квітня.
Українська мова
Света
Грабик приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема:
Українська мова
Время:
21 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться
к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72768977763?pwd=jKUXRN-TSvCZUUheccbEs0_Td-EUSg
Идентификатор
конференции: 727 6897 7763
Пароль:
018553
Домашнє завдання
1.
Повторити вивчене по темі «Прекметник»
2.
Виконати впр. 319.
3.
Зробити аналіз прикметників: великий, вологі, червоної. Зразок аналізу
с.
133(після впр.319).
Математика
Тема.
Залежність результатів множення і
ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2—4 дії, які є
комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого
ступенів).
1. Розв'язування прикладів на
швидкість. Записати відповіді.
34:2 19•5
56-12-4 + 19
78:4 6•13
56 : 8•14
72:3 21•4
48:6 + 26•2
96:6 16•4
39 + 2•2+18
26:2 6•5
4•16 + 27:3
24:6 31•3
32:4•12
2. Робота за
підручником (с. 138-139)
Завдання 923.
Складіть вирази та обчисліть їх значення.
Завдання 924.
Порівняйте приклади першого і другого стовпчиків.
Висновок: якщо ділене збільшити (зменшити)
в кілька разів, то і частка збільшиться (зменшиться)
у таку саму кількість разів.
Завдання 925.
Порівняйте приклади першого і другого стовпчиків.
Висновок: якщо дільник збільшити (зменшити)
в кілька разів, то частка зменшиться (збільшиться)
у таку саму кількість разів.
Завдання 926. Усне виконання завдання з
коментуванням правил
Порівняйте значення виразів, не виконуючи обчислень.
Завдання 927.Обчисліть, запишіть тільки
відповіді.
(47 + 25): 9 = 9 • (90 - 83) = 90 : 30 • 8 =
(10 + 8) • 3 = (40 + 6): 2 = 60 : 3 : 4 =
Завдання 928 Розв’язати задачу.
Завдання 929 Розв’язати задачу
Завдання 930, 932 Розв’язати геометричні
задачі.
Завдання 931 (усно)
Завдання 915 (обчислити вирази)
3. Розв'язування логічної задачі
Сестра старша за брата на 5 років. На скільки вона буде
старшою від нього через 6 років?
Літературне читання
Тема. Підсумкова перевірка. Навичка читання мовчки
(письмово)
І.Прочитай
текст мовчки, не ворушачи губами.
Льонок
Росла в саду
дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її
гілках наливалися червонобокі яблука. Але цієї весни яблунька ні листя, ні
квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.
- Ось я її
поправлю, - сказала Катруся.
- Нехай вона
не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько. Дівчинка підійшла до яблуньки і
почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло
із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо
такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені
в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів. Але, як потім
з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на
пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали,
та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш
- це ж ясно. Довелося миритися з утратою.
Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни.
Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни.
- Це ж,
мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся.
-
Татусю, давай спіймаємо його!
Він
узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди
і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні
виставив. «Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори
палицю. Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і
підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке! Колодок під стіною
було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки
щільніше припав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І
лиш відсунув трохи — звірок повернув голову і так глянув на нього, що тато аж
одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім
голубі, великі і чисті-чисті.
Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:
Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:
- Та це ж
кошеня! І вона не помилилася.
То справді
було кошеня. Волохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим,
намочив його, розкошлав, ото ж воно й здалося їм водяним щуром. Зрозуміло,
що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.
Іван
Сенченко (310 слів)
ІІ. Виконай
завдання на листочку чи в зошиті та вишли вчителю.
І. Вибери
правильну відповідь
1. Якої пори
року відбувалась описана подія?
А) навесні
Б) улітку
В) восени
2. Що трапилося з яблунькою?
А) яблунька засохла без води
Б) вода підмила її корені
В) водяний щур обгриз корені яблуньки
А) навесні
Б) улітку
В) восени
2. Що трапилося з яблунькою?
А) яблунька засохла без води
Б) вода підмила її корені
В) водяний щур обгриз корені яблуньки
ІІ. Дай коротку відповідь
4. Продовж речення.
Весною яблунька _________________________________________________ ,
а літом __________________________________________________________ .
ІІІ. Встанови послідовність
5. Встанови послідовність подій, постав відповідні цифри.
____ Щур
обгриз корені яблуньки.
____ Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.
____ Катрусин тато почав відсувати колодки.
____ Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.
____ Кошеня вони забрали собі.
____ Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.
____ Катрусин тато почав відсувати колодки.
____ Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.
____ Кошеня вони забрали собі.
____ Росла в
саду дуже красива яблунька.
IV. Дай розгорнуту відповідь
IV. Дай розгорнуту відповідь
6. Що вразило тата і Катрусю, коли звірок подивився на них?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ü Завдання виконати на листочку чи в
зошиті та вислати вчителю.
Російська мова
Тема.
Рассматриваем
значение устойчивых сочетаний слов. Составляем устное высказывание.
1. Прочитай текст (упр. 300).
2. Прочитай. К устойчивым сочетаниям слева подбери объяснения
справа.
Выполни устно.
3. Прочитай рассказ А. Шибаева «Кашу маслом не испортишь».
- Какой назвал папа речь бабушки?
- Какие необычные выражения из рассказа А. Шибаева тебе
запомнились?
4. Упр. 299 Спиши
предложение. Выпиши пары связанных между собой слов.
5. Упр. 304 Выпиши из рассказа понятные тебе устойчивые
сочетания.
Образотворче мистецтво
Тема. Передавання
глибини простору за допомогою кольору
при створенні уявного краєвиду.
Практична робота
«Чарівний острів», «У спекотній пустелі», «Космічний пейзаж». Виконати роботу
на одну із вказаних вище тем.
Немає коментарів:
Дописати коментар